Idén október 5-én a müncheni Expo Real vásár keretében osztják ki az idei “ICONIC AWARD” díjat, mely az egyik legelismertebb építészeti kitüntetés. A homlokzat kategóriában a győzelmi dobogó tetején a Best of best” díjjal ezúttal a Solarlux legifjabb termékmárkája a CERO ablak fog állni.
A CERO ezzel az idei IF Gold Award elismerés után már a a második építészeti díjat zsebeli be, ami egyértelműen bizonyítja, hogy ez az egyedülálló tolóajtó rendszer milyen mértékben találkozik a designerek és építészek elvárásaival.
A Solarlux által “kinn és benn” érzésnek nevezett CERO ablak megkoronázza a Solarlux 30 éve képviselt, nagy és nyitható homlokzati megoldásokként jellemezhető filozófiáját.
A funkcionalitás és az esztétika egymásra találása
A kitüntetés a Cero filozófia logikus következménye, mert a gyakorlati alkalmazás során is összefonódik a funkció és a különleges látvány.
A Cero ablak a széles üvegfelületeivel és a legkeskenyebb üvegkeretekkel dominál – nyitottabb aligha lehetne egy csukott ablak. Még az élek is tiszta üveg optikájúak, és a küszöb nélküli átmenetek teszik teljessé a designt.
A legdöntőbb tényező azonban mégis az, hogy bár 15 m2-es üvegfelületek is megoldhatóak a Cero-val, mégis légies megjelenésűek és mozgatásuk sem igényel különösebb erőfeszítést.
A Cero ablakról bővebb információ és tervezési segédlet itt igényelhető.